Wij doen alles voor uw auto
Autobedrijf zoeken

Hieronder vind je alle persberichten over de 'Ready for your future'-campagne.

25 november 2019 - Garages, scholen en studenten slaan handen in elkaar

monteurBosch Car Service, het onafhankelijke garagenetwerk van Bosch, lanceerde begin dit schooljaar een pilootcampagne in Vlaanderen om garages, scholen en studenten nog beter te laten samenwerken.

Lees het volledige persbericht hier (PDF, 153,4 kB) .

30 augustus 2019 - Autotechnicus, een beroep met toekomst

monteur

Garages en scholen moeten zich aanpassen aan de voortdurend veranderende realiteit en blijven investeren in een passende opleiding en training. Samenwerken tussen scholen en garages wordt steeds belangrijker, want hoe de auto van de toekomst er ook zal uitzien (volledig elektrisch, op waterstof of hybride), kennis en ervaring is en blijft belangrijk.

Lees het volledige persbericht hier (PDF, 168,4 kB) .

Bij Bosch Car Service zit ú achter het stuur

Bij Bosch Car Service vindt u alles om u en uw auto op weg te brengen en te houden; zowel bij onze garages als online. Bosch Car Service helpt u snel, goed en precies zoals ú het wilt, zelfs onderweg!

Garage zoeken

Neem contact met ons op

Heeft u een vraag? Bekijk op deze pagina de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Bel onze klantenservice of stuur een e-mail. Wij staan u graag te woord!

☎ 0800 – 29 123

✉ BoschCarService.BE@bosch.com